Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
25 Aralık 2017
ŞİMDİ AROMA ZAMANI…

Yenilikler her zaman olacak elbet ama bazı şeyleri de geçmişten geleceğe taşımaya devam edeceğiz.

ŞİMDİ AROMA ZAMANI…

"Yenilikler her zaman olacak elbet ama bazı şeyleri de geçmişten geleceğe taşımaya devam edeceğiz."

Türk gıda sektörünün köklü firmalarından biri olan Aroma, meyve suyu alanında yaptığı yenilikler ve yatırımlar ile öne çıkıyor. 50. yaşına girmeye hazırlanan markanın Genel Müdürü Sefer Kılınç ile ürün yelpazesini yenilikçi ürünleri ile her geçen yıl daha da genişleten Aroma’nın dününü, bugününü ve yarınını konuştuk.
 
Dünden bugüne Aroma’yı özetler misiniz?
 
1968 yılından beri faaliyetlerini sürdüren fabrikamızdan çıkan ürünlerimizle, yurdun dört bir yanındaki ve yurt dışı pazarlarındaki tüketicilerimizi lezzetli ve sağlıklı Aroma ürünleri ile buluşturduk.
 
50. yaşımızı kutlamaya hazırlandığımız bugünlerde Aroma, yarım asırlık deneyimi ile yenilikçi kimliğini harmanlıyor. Türkiye’yi %100 meyve suyu ile tanıştıran, aseptik dolum sistemini ilk kullanan marka olan Aroma, yenilikleriyle sektördeki öncülüğüne devam ediyor.

Tüketicileri ne gibi yenilikler bekliyor?
 
Aroma ve Meyöz markalarımızla üretimini yaptığımız 200 ml Tetrapak ambalajlarda, leaf ambalaj değişikliğini yaparak tüm çeşitlerde yeni ambalajla üretimlere başladık. Bu ambalaj şekliyle markalarımızın sloganlarını, tüketicilerimize bire bir ulaştırarak samimi bir dil kullanmak istedik. Bu yeni ambalajlarımızla ilgili aldığımız olumlu geri dönüşlerle de amacımıza ulaştığımızı düşünüyoruz.
 
Diğer ambalaj değişikliğimizi Aroma’nın meyveli içecek kategorisinde, şeftalili, kay ısı lı, vişneli, karışık çeşitleriyle yer alan Aroma Tropical markamıza, 1 it Tetrapak prizma ambalajlarımızı da ekleyerek yaptık. Kalitesi, serinletici etkisi ve içim kolaylığı ile sofralarda yerini alacak olan 1 it Tetrapak prizma Aroma Tropical markamızı, tüm ailelerin severek tüketeceğini düşünüyoruz.

Aroma yarım asrı devirmek üzere… Yeni yaşın yeni hedefleri var mı?
 
Aroma olarak, değişen trendler doğrultusunda 2018 yılında da yenilikçi ürünlerimizi müşterilerimizin beğenisine sunmaya devam edeceğiz. Yenilikler her zaman olacak elbet ama bazı şeyleri de geçmişten geleceğe taşımaya devam edeceğiz. Çalışmalarımızı; Aroma’nın ilk gününden bu yana değişmeyen kalite politikamız, sağlıklı, güvenli ve lezzetli ürünlerimiz, geleneksel ve yenilikçi tutumumuz ile yurt içinde ve yurt dışında her geçen gün büyüyen ve gelişen bir firma olarak hizmet vermeye devam edeceğiz.
 
Aroma markasının olmazsa olmazları nelerdir?
 
Sosyal sorumluluklarımızın bilinciyle hareket ederek, faaliyetlerimizde çevreye saygılı olmak, yenilikçi ürünlerimizle insan sağlığına katkı yapacak kaliteli ürünler üretmek, çalışanların bilgi ve becerilerini arttırmak kalite politikamızın olmazsa olmazlarıdır. 
DİĞER HABERLER
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS

47 aydır artan gıda enflasyonu nedeniyle sağlıklı beslenmek lüks oldu.

PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ
PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ

1 Mayıs, 8 saatlik iş günü mücadelesinin bir sonucuydu. ABD’de daha kısa çalışma saatleri tekrar sendikaların gündeminde. Otomobil İşçileri Sendikası (UAW) 32 saatlik iş haftasını grev ve örgütlenme talepleri arasına aldı.

HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7
HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7

Türkiye’de 47 aydır yükselen gıda fiyatları ile halkın enflasyonu nisanda yüzde 95.7’ye ulaştı.

RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI
RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI

Mehmet Şimşek’in “Rasyonel zemine dönmek zorundayız” anlayışı iyi niyetli ve gerekli bir yaklaşımdır. Ne var ki Türkiye’de bugünkü koşullarda slogan düzeyinde kalmak zorundadır.