"Yenilikler her zaman olacak elbet ama bazı şeyleri de geçmişten geleceğe taşımaya devam edeceğiz."
Türk gıda sektörünün köklü firmalarından biri olan Aroma, meyve suyu alanında yaptığı yenilikler ve yatırımlar ile öne çıkıyor. 50. yaşına girmeye hazırlanan markanın Genel Müdürü Sefer Kılınç ile ürün yelpazesini yenilikçi ürünleri ile her geçen yıl daha da genişleten Aroma’nın dününü, bugününü ve yarınını konuştuk.
Dünden bugüne Aroma’yı özetler misiniz?
1968 yılından beri faaliyetlerini sürdüren fabrikamızdan çıkan ürünlerimizle, yurdun dört bir yanındaki ve yurt dışı pazarlarındaki tüketicilerimizi lezzetli ve sağlıklı Aroma ürünleri ile buluşturduk.
50. yaşımızı kutlamaya hazırlandığımız bugünlerde Aroma, yarım asırlık deneyimi ile yenilikçi kimliğini harmanlıyor. Türkiye’yi %100 meyve suyu ile tanıştıran, aseptik dolum sistemini ilk kullanan marka olan Aroma, yenilikleriyle sektördeki öncülüğüne devam ediyor.
Tüketicileri ne gibi yenilikler bekliyor?
Aroma ve Meyöz markalarımızla üretimini yaptığımız 200 ml Tetrapak ambalajlarda, leaf ambalaj değişikliğini yaparak tüm çeşitlerde yeni ambalajla üretimlere başladık. Bu ambalaj şekliyle markalarımızın sloganlarını, tüketicilerimize bire bir ulaştırarak samimi bir dil kullanmak istedik. Bu yeni ambalajlarımızla ilgili aldığımız olumlu geri dönüşlerle de amacımıza ulaştığımızı düşünüyoruz.
Diğer ambalaj değişikliğimizi Aroma’nın meyveli içecek kategorisinde, şeftalili, kay ısı lı, vişneli, karışık çeşitleriyle yer alan Aroma Tropical markamıza, 1 it Tetrapak prizma ambalajlarımızı da ekleyerek yaptık. Kalitesi, serinletici etkisi ve içim kolaylığı ile sofralarda yerini alacak olan 1 it Tetrapak prizma Aroma Tropical markamızı, tüm ailelerin severek tüketeceğini düşünüyoruz.
Aroma yarım asrı devirmek üzere… Yeni yaşın yeni hedefleri var mı?
Aroma olarak, değişen trendler doğrultusunda 2018 yılında da yenilikçi ürünlerimizi müşterilerimizin beğenisine sunmaya devam edeceğiz. Yenilikler her zaman olacak elbet ama bazı şeyleri de geçmişten geleceğe taşımaya devam edeceğiz. Çalışmalarımızı; Aroma’nın ilk gününden bu yana değişmeyen kalite politikamız, sağlıklı, güvenli ve lezzetli ürünlerimiz, geleneksel ve yenilikçi tutumumuz ile yurt içinde ve yurt dışında her geçen gün büyüyen ve gelişen bir firma olarak hizmet vermeye devam edeceğiz.
Aroma markasının olmazsa olmazları nelerdir?
Sosyal sorumluluklarımızın bilinciyle hareket ederek, faaliyetlerimizde çevreye saygılı olmak, yenilikçi ürünlerimizle insan sağlığına katkı yapacak kaliteli ürünler üretmek, çalışanların bilgi ve becerilerini arttırmak kalite politikamızın olmazsa olmazlarıdır.