MEYVE SUYUNDA SADELİK DÖNEMİ
Türkiye’nin önde gelen meyve suyu markalarından Aroma, yeni bir ürün piyasaya sürdü. Konuya ilişkin dün İstanbul’da düzenlenen toplantıya Aroma A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk ev sahipliği yaptı.
Türkiye’nin önde gelen meyve suyu markalarından Aroma, yeni bir ürün piyasaya sürdü. Konuya ilişkin dün İstanbul’da düzenlenen toplantıya Aroma A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk ev sahipliği yaptı. Toplantıda verilen bilgilere göre, Aroma Sa-de adı verilen ürün, su ve meyve özleri bir araya getirilerek oluşturuldu. Şeker ilavesiz, tatlandırıcı, renklendirici ve katkı maddesi içermeyen ürün sayesinde şirketin içecek pazarını genişleterek 2020’de yüzde 30 büyümeyi hedeflediği bildirildi. Aroma Genel Müdürü Sefer Kılınç “önümüzdeki aylarda, 2020 yılının ilk yeniliği olan Aroma Sa-de’yi çeşitlendirmenin yanı sıra, başta su kategorisinde olmak üzere, içecek sektörünün farklı alanlarında, yeni ve inovatif ürünlerle tüketicilerimizin karşısına çıkacağız” dedi. Kılınç, bu amaçla hat ve makine yatırımı yaptıklarını vurguladı.