Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
07 Eylül 2011
TÜRKİYE’NİN 1 MİLYAR DOLARLIK 12 ŞİRKETİ VAR

Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance dünyanın ve Türkiye’nin en değerli markalarını açıkladı.

TÜRKİYE’NİN 1 MİLYAR DOLARLIK 12 ŞİRKETİ VAR

       Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance dünyanın ve Türkiyenin en değerli markalarını açıkladı. Buna göre, ilk sıralarda bilişim, telekomünikasyon ve bankacılık sektörlerine ait markalar yer aldı.

       İlk 100ü oluşturan markaların değerinde geçen yıla göre yüzde 10luk bir artış gözlendi. Banka marka değerlerindeki artış yüzde 40lara ulaştı. “Türkiyenin En Değerli Markaları araştırmasının son 5 yıldaki değerlendirmesinin ele alındığı basın toplantısında konuşan Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner; 5 yıl önce 100 markanın toplam değeri 23 milyar dolarken bugün yüzde 43 artışla 33 milyar dolara çıktığını belirten İlgüner, 5 yıl önce değeri 1 milyar doların üzerinde olan marka sayımız 4 iken bugün 12ye yükseldi diye konuştu.

       BİMin 5 yılda yüzde 500 artışla Türkiyenin değeri en fazla yükselen markası olduğuna işaret eden İlgüner, bunu yüzde 400 artışla THYnin izlediğini, THYnin Türkiyenin ilk küresel markası olmasının işaretlerini verdiğini kaydetti.

       Brand Finance Üst Yöneticisi David Haigh da markaların iç pazarda güçlü hale geldikten sonra dünyada önemli yer tutacağını söyledi. Dünyanın en değerli markası, marka değeri 48 milyar dolar olan Google olurken onu 39.3 milyar dolarla Apple izledi. Microsoft, IBM, Wal Mart, Vodafone, GE, Toyota, at&t ve HSBC de ilk 10 arasında yer alan diğer markalar oldu.

DİĞER HABERLER
GIDADA MAKAS İYİCE AÇILIYOR
GIDADA MAKAS İYİCE AÇILIYOR

Küresel Gıda Fiyat Endeksi’ne göre dünya genelinde gıda fiyatları yıllık bazda yüzde 1,1 düşerken Türkiye’de yüzde 44,4 arttı.

BİRLEŞİK MÜCADELE FELAKETİ DURDURUR
BİRLEŞİK MÜCADELE FELAKETİ DURDURUR

Çalışma yaşamı uzmanı ve BirGün yazarı Aziz Çelik, önceki gün açıklanan yeni Orta Vadeli Program’da (OVP) yer alan enflasyon hedeflerini değerlendirdi.

ÇIKIŞ KODU GERÇEĞİ YANSITMIYORSA
ÇIKIŞ KODU GERÇEĞİ YANSITMIYORSA

İş sözleşmesinin sona ermesinde karşılıklı iddialar devreye giriyor. İşçi haklı nedenleri olduğunu savunurken, işveren bu nedenlerin gerçek olmadığını belirterek, iş sözleşmesinin sona ermesini işçinin haklı neden bildirmeden feshi kısa tanımıyla istifa olarak bildiriyor.

ORTA VADELİ PROGRAM, KISA VADELİ HAYAL
ORTA VADELİ PROGRAM, KISA VADELİ HAYAL

Ekonomi yönetimi Orta Vadeli Program’ı (OVP) açıklarken derin bir ikilem içindeydi. Şöyle ki, eğer gerçekçi tahminlerde bulunsalar işlerin yolunda gitmediğini, ekonominin ciddi bir durgunluk sürecine doğru yol aldığını kabullenmiş olacaklardı.