AROMA, MODERN YAŞAM TRENDLERİNE UYGUN İÇECEKLER ÜRETECEK
Doğal kaynak suyunu kullanarak oluşturacakları yeni kategoriyle sektörde farklı bir döneme adım atmayı planladıklarını belirten Aroma Satış, Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Ekrem Dolun, özellikle modern yaşam trendlerine uygun yeni içecekler sunmaya hazırlandıklarını anlattı.
Türkiye’nin önde gelen meyve suyu üreticilerinden biri olan Aroma, 1968 yılından bu yana her yıl genişleyen ürün portföyüyle farklı damak zevklerine hitap eden seçenekler sunuyor. Yılda 125 bin ton meyve işlediği entegre tesisinde, meyve konsantresi ve püresi gibi yarı mamullerden son tüketici ürünlerine kadar tüm üretim süreçlerini kendisi üreten Aroma’nın ürün portföyünde Yüzde 100 meyve suları, meyve nektarları, meyveli içecekler, doğal kaynak suları ve gazlı içecekler gibi çeşitli kategoriler yer alıyor. Üretim hatlarını maksimum verimlilikle kullanarak, ürün portföyünü tüketici taleplerine uygun ve yenilikleri yakalayan ürünlerle genişlettiklerini vurgulayan Aroma Satış, Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Ekrem Dolun, hedeflerinin hem içerik hem de ambalaj çeşitliliği ile tüketicilerin beğenisini kazanan ve talep yaratan ürünler sunmak olduğunu söyledi. Pazar araştırmaları, tüketici geri bildirimleri ve sektörel gelişmeleri yakından takip ederek inovatif ürünler geliştirdiklerini kaydeden Dolun, yakın gelecekte, doğal kaynak suyunu kullanarak oluşturacakları yeni kategoriyle sektörde farklı bir döneme adım atmayı planladıklarını açıkladı. Ekrem Dolun, “Bu yeni kategori, mevcut ürünlerimizle sinerji yaratacak ve müşterilerimize daha geniş bir ürün yelpazesi sunma fırsatı verecektir. Yenilikçi marka anlayışımız, geniş ürün portföyümüz ve benzersiz lezzetlerimizle, özellikle modern yaşam trendlerine uygun yeni içecekler sunarak çıtayı daha da yükseğe çıkarmayı hedefliyoruz. Tüketicilerimize daha fazla seçenek sunarak ürün çeşitliliğimizi artırmaya devam edeceğiz” dedi.