ETİ’YE ‘KURUMSAL İMAJ’ ÖDÜLÜ
ETİ, 50.Yıl Sürpriz Mutluluk Etkinlikleri kampanyası ile Türkiye reklam endüstrisinin prestijli organizasyonlarından MediaCat Felis Ödülleri 2012´de, Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim kategorisinde ödül almaya hak kazandı.
ETİ, "50.Yıl Sürpriz Mutluluk Etkinlikleri" kampanyası ile Türkiye reklam endüstrisinin prestijli organizasyonlarından MediaCat Felis Ödülleri 2012’de, "Kurumsal İmaj, Strateji, İletişim" kategorisinde ödül almaya hak kazandı.
ETİ, geçen yıl kuruluş yıldönümü dolayısıyla yurdun dört bir yanında "50. Yıl Sürpriz Mutluluk" organizasyonları gerçekleştirmişti.
ETİ adına ödülü alan ETİ Pazarlama Hizmetleri Müdürü Merve Erdebil, 50. Kuruluş yıl dönümlerini Türkiye’nin farklı illerinde daha önce hiç yaşanmamış sürprizler planlayarak, tüketicilerinin hayatlarına küçük mutluluk katarak kutlamayı tercih ettiklerini söyledi.
ETİ, 50. Kuruluş yıl dönümü kampanyasında Mersin’e suni kar yağdırma, Mazhar Alanson ile sürpriz bir sokak konseri ve Rize Çamlıkköy sakinlerine açık hava sineması gibi etkinlikler düzenlemişti.