Üyelerimize Duyuru !
2013 Yılında tüm üyelerimiz ve üye olacaklar için ferdi kaza poliçesi yenilenmiştir.
Geçen yıl meydana gelen kazalarda bilgi ve iletişim eksikliğinden kaynaklanan hak kayıpları yaşandığı üyelerimizden gelen şikâyetlerden anlaşılmaktadır.
Bu nedenle bildirilen iletişim kanallarından kaza oluş tarihinden itibaren 7 gün içerisinde kaza ihbarının yapılması gerekmektedir, bildirilmeyen ihbarlar hak kaybına sebebiyet vermektedir.
Kaza anında hemen Harmoni Sigorta yetkilisi aranacak ve dosya açtırılacak. İletişim Bilgileri (Harmoni Sigorta: 0216 405 26 26 )
Grup Ferdi Kaza Hasar Dosyalarında İstenen Bilgi ve Belgeler
• Tazminat alacaklısının / mağdurun TC numarası
• Beyan yazısı (Dilekçe)
• Çalışana ait SSK bordrosu
Ayrıca ek olarak;
Ölümlerde:
• Ölüm raporu ve defin ruhsatı
• Veraset ilamı tasdikli örneği
• Vukuatlı nüfus kayıt tablo örneği
Yaralanmalarda:
• Doktor ve hastane raporları
• Tedavi giderleri İle ilgili fatura ve makbuz asılları
• İlaç masrafları için doktor reçetesi, reçeteye bağlı olarak hasta adına eczaneden alınan fatura (İlaç fiyat küpürleri de ilave edilmiş şekilde)
Daimi Maluliyet (Sürekli Sakatlık) için:
• Maluliyeti gösterir heyet raporu
• Sigortalı tazminatı mahkeme kararı sonucunda ödemiş ise, sigortalıdan mahkeme kararı, kaza tespit tutanağı tasdikli örneği, ruhsat fotokopisi, icra emri, ödeme belgesi talep edilmektedir.
Not: Evraklar standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra evraklar talep edilebilir.
Detaylı bilgi için aşağıdaki dosyaya tıklayınız