TAT GIDA, TÜRKİYE’NİN BAKLİYAT MİRASINI YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE TAÇLANDIRIYOR
Tat Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Memiş, haşlanmış nohut ve fasulye gibi ürünlerin yanı sıra bu malzemeleri içeren bulgur pilavı, ezogelin çorbası ve etli kuru fasulye gibi yemeklerin de ürün portföyünde yer aldığını söyledi.
![TAT GIDA, TÜRKİYE’NİN BAKLİYAT MİRASINI YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE TAÇLANDIRIYOR](https://www.tekgida.org.tr/wp-content/uploads/2025/02/tat.jpg)
Covid-19 döneminde bulaşıcı hastalıktan korunmak için evlerine kapanan mil- yarlarca insanın sağlıklı ve güvenilir gıda olan bakliyat tüketimine ağırlık verdiğini anımsatan Tat Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Memiş, bu süreçte tüketime ha- zır bakliyat ürünlerine olan talebin hızlandığına dikkat çekti. Gıda sektöründe dengeleri değiştiren bu trendi yakından takip ettiklerini vurgulayan Tat Gıda Yöne- tim Kurulu Başkanı Veysel Memiş, “Tüketicilerin beklentilerini karşılamak adına sürekli yeni ürünler ve lezzetler geliştiriyoruz. Pratik ve sağlıklı beslenme ihtiyacını karşılamak amacıyla çeşitli bakliyatları içeren ha- zır yemekler ve haşlanmış ürünler sunuyoruz. Haşlanmış nohut ve fasulye gibi ürünlerimizin yanı sıra, bu malzemeleri içeren nohutlu bulgur pilavı, ezogelin çorbası ve etli kuru fasulye gibi yemekler de portföyümüzde yer alıyor. Paketleme hattı yatırımıyla ürün çeşitliliğimize kutu ve tabak formatlarının yanında doypack formatını da ekledik. Yoğun Ar-Ge sonucunda, lezzetiyle benzersiz, ‘Aç & Ye’ ve ‘Isıt & Ye’ şeklinde iki yeni ürün grubu geliştirdik” dedi.
Küresel bir marka olmayı hedefliyor Farklı bakliyat çeşitlerinin besin değerlerini kaybetme- den pişirilmesi, farklı lezzetlerle bir araya getirerek tüketicilerin öğünlerini destekleyecek sağlıklı alternatiflerin geliştirilmesi üzerine çalışmaların devam ettiğini bil- diren Memiş, “Mercimeğin, nohudun ve bezelyenin ana vatanı Türkiye’nin sahip olduğu orijinal ürünler üzerin den uluslararası alanda da marka algısını güçlendiren tanıtım faaliyetlerine ağırlık veriyoruz. Ürünlerimizin kalitesini, lezzetini ve güvenilirliğiyle küresel bir marka olma hedefimize emin adımlarla ilerliyoruz” diye konuş tu.