TAT, YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE BÜYÜYECEK
Çatısı altında Maret, SEK, Pastavilla ve Tat gibi dört markayı barındıran Tat Konserve’nin yeni Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, “Bu yıl yüzde 20 büyüyeceğiz” dedi.
Bünyesinde Tat, SEK, Maret, Pastavilla gibi dört markayla 500 ürün çeşidini barındıran Koç Holding şirketi Tat Konserve Sanayi AŞ’nin yeni Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, “Bu yıl marka yatırımımızı ikiye katlarken, 80’e yakın yeni ürün çıkartarak, yüzde 20 büyüme öngörüyoruz” dedi. Kesimer özetle şunları vurguladı:
* 760 milyon lira civarındaki ciromuzu gelecek 5 yılda 1.5 milyar liraya ulaştırmayı hedefliyoruz. 2011’de 42 ülkeye 43.7 milyon dolar ihracatımız var. Bu yıl 50’ye çıkacağız.
* 2011’de tüm markalarda büyüdük. En somut örneği, yeni nesil SEK günlük sütle ulaştığımız başarı. Günlük sütün raf ömrünü 5 günden 10 güne yükseltip cirosunu yüzde 14 büyüttük, pazar payını yüzde 35’lere yükselttik, liderliğe oturduk. Gelecek 5 yılda ciromuzu ikiye katlayacağız.
* Salça, domates ürünleri ve ketçapla, pastörize sütte pazar lideriyiz. Yeni ürünler sunarak büyümeyi hızlandırdık. Yüzde 100 doğal ve yoğun kıvamlı (kilosu 8 kg. domatesten) Tat Köy Salça, Antep tadında biber ve karışık domates-biber salçaları, tek seferde tüketilebilecek boyutlarda 1.5-2.5 liralık pratik seri Maret sucuk, sosis ve salamlar satışları arttıran bu tip ürünlerden birkaç örnek. Bu yıl Pastavilla sos kategorisine yatırım yapacak.